Nowogrodziec: Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i pełnieniem nadzoru autorskiego oraz opracowanie opisu przedmiotu zamówienia na wybór wykonawcy robót budowlano-montażowych z zakresu budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Godzieszów, Czerna, Nowa Wieś i Zebrzydowa.
Numer ogłoszenia: 6970 - 2015; data zamieszczenia: 12.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: HYDRO-TECH SP. Z O. O. , ul. Młyńska 3a, 59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie, tel. (075) 734 96 00, faks (075) 734 96 15.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i pełnieniem nadzoru autorskiego oraz opracowanie opisu przedmiotu zamówienia na wybór wykonawcy robót budowlano-montażowych z zakresu budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Godzieszów, Czerna, Nowa Wieś i Zebrzydowa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i pełnieniem nadzoru autorskiego oraz opracowanie opisu przedmiotu zamówienia na wybór wykonawcy robót budowlano-montażowych z zakresu budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Godzieszów, Czerna, Zebrzydowa i Nowa Wieś. Przedmiot zamówienia obejmujenastępujące zadania inwestycyjne: Zadanie 1. Budowa kanalizacji sanitarnej w Godzieszowie. Zadanie 2. Budowa tranzytu kanalizacji sanitarnej łączącego m. Godzieszów z kanalizacją sanitarną na terenie SSEMP. Zadanie 3. Budowa kanalizacji sanitarnej w Czernej. Zadanie 4. Budowa tranzytu kanalizacji sanitarnej łączącego m. Czerna z m. Nowogrodziec. Zadanie 5. Budowa kanalizacji sanitarnej w Zebrzydowej- etap II. Zadanie 6. Budowa kanalizacji sanitarnej w Nowej Wsi. Zadanie 7. Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w Godzieszowie. Zadanie 8. Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w Czernej. Zadanie 9. Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w Zebrzydowej - etap II. Zadanie 10. Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w Nowej Wsi. Przedmiotem zamówienia jest: a) Opracowanie niezbędnej dokumentacji oraz uzyskaniedecyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięciadla zadań będących przedmiotem zamówienia. b) Wykonanie projektów budowlanychspełniających wymogi Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2012 nr 462 ze zm.) oraz uzyskanie pozwolenia na budowę wraz z wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami, dla następujących zadań inwestycyjnych: Zadanie 1. Budowa kanalizacji sanitarnej w Godzieszowie. Zadanie 2. Budowa tranzytu kanalizacji sanitarnej łączącego m. Godzieszów z kanalizacją sanitarną na terenie SSEMP. Zadanie 3. Budowa kanalizacji sanitarnej w Czernej. Zadanie 4. Budowa tranzytu kanalizacji sanitarnej łączącego m. Czerna z m. Nowogrodziec. Zadanie 5. Budowa kanalizacji sanitarnej w Zebrzydowej - etap II. Zadanie 6. Budowa kanalizacji sanitarnej w Nowej Wsi. c) Wykonanie projektów budowlanychspełniających wymogi Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2012 nr 462 ze zm.) oraz uzyskanie uzgodnieńz przedsiębiorstwem wodociągowo-kanalizacyjnym Hydro - Tech Sp. z o.o.wraz zewszystkimi oświadczeniami, dla następujących zadań inwestycyjnych: Zadanie 7. Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w Godzieszowie. Zadanie 8. Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w Czernej. Zadanie 9. Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w Zebrzydowej- etap II. Zadanie 10. Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w Nowej Wsi. d) Opracowanie kompletnego opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), obejmujące: -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) i przekaże je Zamawiającemu w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie .pdf i .doc, -projekty wykonawcze oraz informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i przekaże je Zamawiającemu w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie .pdf; .dwg. idoc, -projekt odtworzenia nawierzchni w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie .pdf; .dwg. idoc, -przedmiary robót (scalone) i przekaże je Zamawiającemu w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie .pdf i .xls, wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz.U. 2004 nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego. Wykonawca opracujekompletne opisy przedmiotu zamówienia dla 4 postępowań o udzielenie zamówienia publicznego planowanych do realizacjize środków Funduszu Spójności oraz na podstawie sporządzonych przez Wykonawcę dokumentacji projektowych dla 10 zadań, o których mowa powyżej, w tym: I. Kontrakt na Budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Godzieszowie, obejmujący zadanie 1 i 2 i 7 II. Kontrakt na Budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Czernej, obejmujący zadanie 3 i 4 i 8 III. Kontrakt na Budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Zebrzydowej - etap II, obejmujący zadanie 5 i 9 IV. Kontrakt na Budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Nowej Wsi, obejmujący zadanie 6 i 10 Zamawiający oczekuje, że w projekcie wykonawczym zostanie zawarte w szczególności (lecz nie ograniczyć się do): -profile podłużne sieci oraz przyłączy kanalizacyjnych -zestawienie studzienek rewizyjnych z podaniem typu oraz charakterystycznych parametrów -rysunki szczegółowe studzienek rewizyjnych -rysunki szczegółowe pompowni wraz z zagospodarowaniem terenu -szczegółowe rozwiązanie dotyczące kolizji z istniejącymi sieciami oraz przejść pod przeszkodami e) Opracowanie kosztorysów inwestorskich zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. (Dz.U. 2004 nr 130 poz. 1389) w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, dla wszystkich projektów wykonanych przez Wykonawcę. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kosztorys inwestorski w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie .ath i pdf. Kosztorysy inwestorskie należy podzielić na oddzielne działy dla poszczególnych odcinków zaprojektowanych sieci (podział zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym) oraz na obiekty (przepompownie). Poszczególne działy mają uwzględniać wszystkie niezbędne branże umożliwiające prawidłową realizacje inwestycji w tym branże drogową. f) Przygotowanie kompletnej dokumentacji formalno-prawnej do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, w tym: wszelkie niezbędne zgody, uzgodnienia, opinie, zatwierdzenia) wraz z jej uzyskaniem, na budowę sieci kanalizacji sanitarnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6, 74.20.00.00-1, 74.11.21.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej IDW wraz z załącznikiem do oferty - Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. - Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, jeżeli, Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b u.p.z.p. - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób załącznik nr 3, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, na potrzeby wykonania zamówienia na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b u.p.z.p. wg załączonego wzoru - załącznik nr 4. - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, jeżeli, Wykonawca polegać będzie na zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b u.p.z.p. - dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie istotne zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. Uzasadnienie zmiany powinno zawierać opis korzyści z tytułu dokonania zmiany oraz opis skutków zmian, tj. zmiana terminu i/lub wynagrodzenia lub brak prawa do takich zmian. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzona notatka podpisana przez obie strony. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie w formie oświadczenia woli obu stron. 3. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, zmiany mogą dotyczyć: 1) zmiany terminu realizacji Umowy (wydłużenia lub skrócenia), 2) zmiany w kolejnościach i terminach; 3) zmiany wynagrodzenia wykonawcy (zmniejszenia lub zwiększenia), 4) zmiany terminów płatności, 5) zmiany zakresu umowy (zmniejszenie lub zwiększenie), 6) zmiany podatków i opłat, w tym stawki VAT; 7) zmiany terminu rękojmi. 4. Zmiany mogą nastąpić z przyczyn niezależnych od Zamawiającego np.w wypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy; 2) zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy, spowodowanych działaniem osób trzecich. 3) zmiany będące następstwem działania organów administracji, tj. przekroczenie terminów określonych prawnie na wydanie przez organy administracji zezwoleń, decyzji, uzgodnień czy odmowa ich wydania na skutek błędów w dokumentacji projektowej;. 5. Wszystkie powyższe postanowienia opisane w niniejszym paragrafie stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.hydrotech.ig.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Młyńska 3a, 59-730 Nowogrodziec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2015 godzina 10:00, miejsce: 1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Nowogrodźcu, ul. Młyńska 3a, Sekretariat (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie planowane jest do realizacji w ramach współfinansowania ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Termin wykonania zamówienia: W zakresie całościowej dokumentacji objętej niniejszym zamówieniem Wykonawca: 1. wykona dla Zadań nr 1-6 a) komplet dokumentacji niezbędny do uzyskania pozwolenia na budowę oraz wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o pozwolenie na budowę - w terminie do dnia 30 września 2015r. b) komplet dokumentacji objętej niniejszym zamówieniem oraz uzyskanie dla wszystkich wymienionych Zadań decyzji pozwolenia na budowę - w terminie 60 dni od dnia wskazanego powyżej 2. wykona dla Zadań nr 7-10 a) komplet dokumentacji objętej niniejszym zamówieniem wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień- w terminie do dnia 30 listopada 2015r. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie (wraz z podatkiem VAT)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak