Nowogrodziec: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. Budowa kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w ramach projektu pn. Rozwiązanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Nowogrodziec - Etap Ib realizowanego ze środków EFR na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013 wraz z przyłączami.
Numer ogłoszenia: 119847 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: HYDRO-TECH SP. Z O. O. , ul. Młyńska 3a, 59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie, tel. (075) 734 96 00, faks (075) 734 96 15.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. Budowa kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w ramach projektu pn. Rozwiązanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Nowogrodziec - Etap Ib realizowanego ze środków EFR na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013 wraz z przyłączami..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z polskim prawem w ramach realizacji zadania pn. Budowa kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w ramach projektu pn. Rozwiązanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Nowogrodziec - Etap Ib realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013 wraz z przyłączami. Inspektor będzie świadczył usługi dla dwóch zadań: ZADANIE I - finansowane ze środków PROW Budowa kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w ramach zadania pn. Rozwiązanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Nowogrodziec - Etap Ib realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013 Pierwsze zadanie obejmuje następujący zakres rzeczowy: 1. Sieć wodociągowa - rurociąg fi 110 PE - 282,00m, - rurociąg fi 90 PE - 7,00m, - rurociąg fi 32 PE - 16,00m, - rury ochronne stalowe DN200 - 8m - zasuwy odcinające 11/2 - 2szt - zasuwy odcinające DN80 - 8szt - zasuwy odcinające DN100 - 6szt 2. Kanał grawitacyjny rury PVC fi 200mm - 2023,50m, rury PVC fi 160mm - 307,00m, studzienki kanalizacyjne z gotowych elementów z tworzyw sztucznych - rozprężna fi 1000mm - 3,00kpl, studzienki kanalizacyjne z gotowych elementów z tworzyw sztucznych fi1000mm - 42,00kpl, studzienki kanalizacyjne z tworzywa fi 425mm - 53,00kpl, 3. Rurociąg tłoczny - rury PE fi 90mm - 722,00m, - rury PE fi 63mm - 63,00m, - studzienki z tworzyw sztucznych fi 1000 - z czyszczakiem rewizyjnym - 2,00kpl, - studzienki z tworzyw sztucznych fi 1000mm - z zaworem napowietrzająco-odpowietrzającym - 2,00kpl, - przewiert sterowany rurami PE100, DN90 z płaszczem ochronnym -35,00m, 4.Przepompownie ścieków PS-4, PS-8, PS-9 przepompownia z polimerobetonu fi 1200 mm 3,0kpl, 5. Przydomowe przepompownie ścieków fi 1000mm - 1,00kpl, 6. Drogi, chodniki place rozbiórka i odtworzenie nawierzchni - 1,00kpl, 7. Ogrodzenie i utwardzenie przepompowni ścieków ogrodzenie z siatki, na słupkach stalowych, na cokole betonowym - 18,80mb, utwardzenie nawierzchni przepompowni z kostki brukowej, betonowej - 0,57m. ZADANIE II - finansowane ze środków własnych Budowa przyłączy kanalizacyjnych wzdłuż trasy przebiegu sieci kanalizacyjnej wybudowanej w ramach zadania Rozwiązanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Nowogrodziec - Etap Ib Zadanie obejmuje wykonanie przyłącza sanitarnego kompletnego od lica budynku do granicy nieruchomości oraz włączenie przyłącza do zbiorczej sieci kanalizacyjnej wykonanej w ramach zadania 1 wraz z przepięciem instalacji sanitarnej na nieruchomości. Zakres rzeczowy obejmuje: Łączna długość przyłączy kanalizacyjnych fi 160 PVC - 651,0 m Łączna ilość przyłączy kanalizacyjnych grawitacyjnych fi 160 PVC - 67 szt. Średnia długość przyłącza kanalizacyjnego 9,7 m.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.52.10.00-6, 71.54.00.00-5, 71.63.13.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1 500,00 zł ( tysiąc pięćset złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej IDW, b) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (należy dołączyć do oferty oryginały pełnomocnictwa lub kopie poświadczone notarialnie), c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego d) dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana Umowy może nastąpić, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z poniższych okoliczności: a) w przypadku zmiany terminu realizacji umowy na roboty budowlane, co może spowodować konieczność przedłużenia terminu wykonania Umowy. b) w przypadku, gdy realizacja robót budowlanych przedłuży się ponad okres obowiązywania Umowy termin realizacji Umowy w zakresie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przedłuży się o okres realizacji tych czynności. c) zmiana danych podmiotowych dotyczących Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, d) zmiany danych osobowych - zmiany osób (kluczowego personelu), e) zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji Umowy, spowodowanych działaniem osób trzecich. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w formie aneksu do Umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmiany

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.hydrotech.ig.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Hydro - Tech Spółka z o.o. 59-730 Nowogrodziec ul. Młyńska 3a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Hydro - Tech Spółka z o.o. 59-730 Nowogrodziec ul. Młyńska 3a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zadanie realizowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013 2. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie